Sunday, July 26, 2009

tak faham la aku........

hahahahaha....
dah berlapok dah aku pny blog ni...
maklum lah... busy skit ngan stdy... ngan kengkawan... ngan MASALAH yg dtg bertimbun2...
penng2....
aku rase nak quit la dr kolej ni...
mcm2 aku dpt...
tp ape leh wat....
lau nak quit msti aku kene dgr ceramah dr mak n bapak aku...
hehehehehe....
tp xpe... dah nak sthun dah aku blaja kat sini...
alg2 truskan jela...
ye ar... sape xtensen...
bnyak sgt kngan pahit aku kat kolej...
aku sbr je... biar mase yg mnntukan smua ni..
aku twakal... cam mmbe baik aku sorg ni psan..
aku nak mntak maaf kat 'family' aku di kolej ni...
sory ssgt coz xdpt nak gather ngan korg...
bkan aku smbg ke ape... tp keadaan yg x mngizinkan kite bersame...
especially kat adik aku... mary.....
nnt lau ada masa abg korg ni dtg lpak same2 ye...
korg jg diri baik2.... stdy leklok...
doakan aku dptkan sglung diploma tu...
tu my ex... i rndukan u...
but u pny prngai skrg i xleh la nak ikut...
sory sgt2.... bkan xnak jmp u ke ape...
give time... ada mase kite jmp k...
doakan iqbal cepat memaafkan wanie yerk.....
alwayz miz u....
k la.... mate dah ngantok ni....
wish me luck 4 my final exam yerk..
daaaaa......

1 comment:

  1. gud luck my bro
    4 ur final..
    really miss nk lpk,
    hang out, hepy2
    2gthr cm dlu..huhuhu..=[
    sumpah rnduuu..=(
    hope u all bebaik cm dlu..
    juz u all need some space
    n time..wat tul2 tw exam..
    mke me proud....

    ReplyDelete